A kávézacc szlogenje

Az itt olvasható írásokat kávé mellé, gondolatébresztőnek szántam. Egyaránt alkalmasak lehetnek pár perces munkahelyi lazításra, stikában végzett iskolai netezésre vagy mackónadrágos, papucsos otthoni kikapcsolódásra. Mindezt szem előtt tartva igyekeztem olyan témákat találni, amelyek megfelelnek a kávéivás különlegesen elmélyült hangulatának, ezért csak azt írtam le, ami eszembe jutott.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Quirke Swes: Ui.: valószínű ha én írnék ilyen dolgokat, amiket a megoldókulcs felsorakoztat tanár úr egy szép h... (2013.03.05. 07:17) Éretlenségi tétel
  • Intizar: Nem sikerült megtalálnom sem a német sem a nemzetközi sajtóban annak nyomát, hogy Müller "nyilváno... (2012.11.25. 23:34) Herta Müller megmutatja
  • mistér: Kár érte, hogy a wc zárva van. (2011.10.16. 20:10) Avé Cézár Vavan
  • IGe: A Szórakoztató Valláskritika oldalon megosztottuk www.facebook.com/szorakoztato.vallaskritika (2011.10.04. 19:30) Képszámlálás
  • dezintegra: Ez mekkora volt :) Egyik legjobb, amit itt olvastam. (2011.07.19. 22:05) A férfiak látása

Majoros Sándor jegyzetei

2010.01.05. 11:51 Regénytár

Ha én lennék Tiger Woods felesége

A golfhoz nincs semmi közöm, de a világ első számú golfjátékosának magánéleti botránya engem is utolért. Lehetetlen nem foglalkozni vele valamilyen szinten, pláne itt, a neten, mert a havas, fagyott bácskai határban azért nyugodtan meglennék nélküle. Ám itt, ahol momentán vagyok, amerre csak böngészek, majdnem mindenütt az jön ki, hogy a sztár és a felesége – a svéd bikinimodell és bébiszitter, Elin Nordegren – agyba-főbe gyepálják egymást. Főként a feleség jeleskedik ezen a téren, mert ha hinni lehet a híreknek, legutóbb például úgy megoldalintotta  szegény Tigert, hogy kisebb korrekciós műtétnek kellett alávetni.

A vérmes természetű asszonyka tehát nem ismer sem tréfát, sem kegyelmet, és amikor azt észt osztogatták, alighanem kétszer is sorban állt, mert 300 millió dollár lelépési pénzt facsart ki a golfpályák virtuózaként számon tartott férje urától. Anélkül, hogy lenézném és megvetném Tiger Woodsnét, valahol mégis úgy érzem, hogy ez az egész durva és aránytalan.  Nem kétséges, hogy ez a hölgy az előírásoknak megfelelően látta el az amerikai wife szerepét, és soha, egy percre sem feküdt le a pizzafutárral vagy a porszívóügynökkel, ám ha ez a dolog a férjével nem a sztárságtól indul, hanem onnan, hogy Tiger, mondjuk, felszolgáló egy gyorsétteremben, és ott habarodnak egymásba, akkor nem tudom, az asszonyka föl tudta-e volna duzzasztani a családi bankbetétet a mostaninak legalább a felére?
 
Nem azért mondom el mindezt, mert védeni szándékozom a csaló és gazember férjet – a népi bölcsesség is azt tartja, hogy az a férfi, aki megcsalja a feleségét, az egy disznó, aki meg nem az egy marha –, csak arra próbálok rávilágítani, hogy a háromszáz millió egyfajta dőre pofátlanság, és annak is a netovábbja. Ha Tiger Woods nem lett volna akkora zseni, amekkora, tán a körülötte legyeskedő kis női csukák sem szédítik meg annyira, amennyire, de a család éves költségvetése akkor úgy hatvan és százezer dollár között mozogna, ami ugyebár egész más fénybe borítaná ezt a mostani válópert.
 
A véleményem erről és a hasonló históriákról egész egyszerűen az, hogy minden válópernél okos és bölcs mérlegeléssel kéne felmérni, ki mennyivel járult hozzá a családi vagyon felgyülemléséhez és az eredmény figyelembe vétele mellett, a valóság talaján megmaradva osztozkodni. Ennek a háromszáz millás dolognak egy kicsit Monica Lewinsky-s beütése van, mert akkor sem lenne reális, ha a golfsztár (ex)neje a világ legtökéletesebb háziasszonya, aki a gyerekeit úgy neveli, ahogy az amerikai családi almanachokban meg van írna, az ágyban meg úgy viselkedik, ahogy a csernobili 4-es blokk a katasztrófa pillanatában. Lehet, hogy mindez megvan ebben a nőben, és különleges melange-vé keveredik össze, de én alig látok a vele szemben táplált ellenszenvemtől. A helyében én hozzá se mentem volna ehhez a gigasztárhoz, aki az őt körülvevő népszerűségtől aligha maradhatott meg sokáig a józan ítélőképességében, de ha már így alakult, úgy léptem volna ki ebből a kulimászból, hogy azt mondom: egy centet se kérek Tiger Woods pénzéből. Ami gyerektartásként jár, azt köszönettel elfogadom, a többibe pedig fulladjon bele.  
 
Ezt mondtam volna, ha én vagyok a hirtelenszőke Elin Noderegern, és akkor megdicsőülök és felmagasztosulok a világ színe előtt, Tiger Woods pedig erkölcsi hullává aszalódik. De mert nem vagyok sem nő, sem svéd, sem pedig szép, legfeljebb röhöghetek ezen az egészen.

 

www.regenytar.hu

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kavezacc.blog.hu/api/trackback/id/tr411648113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(jud) 2010.01.05. 13:20:34

Én ugyan nő vagyok, igaz nem svéd, a szépségről nem is beszélve, de ezt az üzleti vénát magamévá tudnám tenni, ha akadna egy disznó, vagy marha, akin be is tudnám hajtani a millákat...:))
Mindezek hiányában én is csak jót derültem a sztorin...:))

Regénytár · http://www.regenytar.hu 2010.01.05. 14:42:24

Disznóban a legtutibb üzlet a vietnámi csüngőhasú sertés, legalábbis az újvidéki Magyar Szó egyik mai cikke szerint :)

(jud) 2010.01.05. 14:52:19

Mindjárt elolvasom, bár nem igazán tudnék mit kezdeni hirtelen egy ilyen jószággal...:))
süti beállítások módosítása